TIETOA MEISTÄ
Aromatic •89• on liettualainen luksusbrändi, joka tarjoaa laadukkaita tuoksutuotteita ja erikoisalan aromeja.
Tavoitteemme on päästä jokaiseen kotiin, autoon ja henkilön sydämeen, joka haluaa tutustua tuoksuihimme ja rakastua niihin.
Missiomme on taata kysyttyjen, ylellisten ja laadukkaiden tuoksutuotteiden kehittäminen luomalla liiketoimintatilaisuuksia brändin edustajille ja yritysasiakkaille.
Visiomme on tulla halutuksi johtajaksi alalla ja globaalisti tunnustetuksi brändiksi.
Arvoihimme kuuluu:
Laatu: varmistamme, että tuotteemme ovat laadukkaita ja täyttävät asiakkaidemme odotukset.
Ammattimaisuus: työskentelemme ammattimaisesti ja luotettavasti varmistaaksemme, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä.
Tiimityö: teemme työtä tiiminä saavuttaaksemme tavoitteemme ja taataksemme asiakkaidemme tyytyväisyyden.
Rehellisyys: toimimme aina reilulla ja eettisellä tavalla ja varmistamme, että asiakkaamme saavat kaikki oleelliset tiedot ja laadukkaat palvelut.
Kunnioitus: arvostamme asiakkaitamme, työntekijöitämme ja kumppaneitamme sekä ylläpidämme hyviä suhteita ja kumppanuuksia.
Johtajuus: tavoitteenamme on tulla alan johtajaksi ja asettaa korkeat laatustandardit tuotteille ja palveluille.
HISTORIA
Vuonna 2016 syntyi idea Arnoldas Bružasin keittiössä – luoda aromaattisia ja mukavia lahjoja rakkailleen. Tästä kehittyi korkealle tähtäävä yritys ja tiimi, joka uskoo tuoksujen taikaan.
Yrityksen johtaja päätti ottaa elämänsä haltuunsa työskenneltyään Norjassa, missä ruumiillisen työn koettelemukset ja muiden ihmisten menestystarinat työnsivät häntä löytämään oman onnellisuutensa jostain muualta.
“Askel askeleelta mieleeni tuli visio yrityksestä, jossa haluaisin itse työskennellä. Pystyin visualisoimaan ilmapiirin, jonka voisin luoda; työtilan, jonka voisin tarjota; tiimin, jonka voisin koota tavoitteiden saavuttamiseksi sekä suhteet, joita ylläpitäisin yrityksessäni,” sanoi A. Bružas.
Viimeinkin tämän idean johdolla Arnoldas jätti työnsä ja palasi Liettuaan perustaakseen oman yrityksensä.
“Tutkittuani kynttilänvalmistustekniikoita kattavasti aloin valmistaa niitä itse. Alku oli hankalaa. Vietin päiviä puhelin kädessä etsien asiakkaita, jotka eivät olleet kiinnostuneita tuotteestani. Oli mahdotonta myydä tuntematonta brändiä. Rahani loppuivat nopeasti ja vietettyäni kuusi kuukautta saamatta vastakaikua jouduin jälleen lähtemään Liettuasta. Ei kulunut päivääkään, jona olisin unohtanut ideani ja visioni ja uskoin niihin edelleen. Tiesin jo, mitä ostaisin tienaamallani rahalla.” sanoi A. Bružas ensimmäisistä haasteista.
Perustajan koti oli pian täynnä vahaa, lasisäiliöitä, kansia ja muita välineitä. Hän alkoi valmistaa kynttilöitä; tällä hetkellä ei ajateltu kodin tuoksuja.
Vaikka toinen alku ei myöskään ollut helppo, vuonna 2018 yritys työllisti ensimmäisen työntekijänsä. Perustaja on kiitollinen opeista, jotka toivat Aromatic •89•:n tämänhetkiseen tilanteeseensa.
BRÄNDI
Nimi luotiin lisäämällä ylin kaksinumeroinen nouseva numero sanaan "Aromatic", joka symboloi näkemystä huippuosaamisesta ja tarkoituksesta ja ehdottaa tuoksun ideaa.
Näin brändi sai nimensä: •89•.
TUOTANTO
Kodin luonteen luominen on taite, ja me haluamme olla osa tätä.
Tavoitteemme on, että hajustetuista ja minimalistisista tuotteistamme tulee osa päivittäisiä elämiä sekä saada asiakkaamme jatkuvasti tyytyväisiksi. Siksi laajennamme tuotevalikoimaamme jatkuvasti emmekä ole lopettamassa hetkeen.